fbpx

Rozvoj reakční rychlosti s BlazePod

Jste sportovec, který ve svém sportu potřebuje rozvíjet reakční rychlost, nebo jen potřebujete změnu ve svém tréninku? Co takhle zkusit zařadit rychlostní trénink s úžasnými BlazePods, které vašemu tréninku dodají jiný směr a vy tak svému tělu dopřejete příjemnou změnu a zábavný způsob cvičení. Pojďme si tohoto úžasného pomocníka představit.

 

S BlazePod objevíte nekonečné možnosti, jak posunout své limity a vylepšit své tréninky s motivujícími vizuálními podněty. BlazePod vás motivuje k rychlejší reakci, posunutí limitů a zvýšení výkonu. Soutěžte sami, nebo s ostatními. BlazePod vyvolává přirozenou reakci vašeho těla na smyslové stimulace a umožňuje vynikající, rychlý a koordinovaný pohyb.  Aby byly tréninky s pody BlazePod co nejpříjemnější, jsou pody velmi přesné, lehké a kompaktní. Pody BlazePod můžete rozmístit do svého okolí, například volně do prostoru, na okno či boxovací pytel. Poté se s pody jednoduše propojíte pomocí aplikace a ihned můžete začít trénovat. 

Kopie souboru OKlogo Blazepod detail | BODYKING FITNESS

Trénink reakční rychlosti

Reakční rychlost se projevuje ve sportu v různých situacích (například reakce sprintera na startovní výstřel, reakce brankáře ve fotbale na volný přímý kop, reakce kormidelníka na náhlý poryv větru v jachtingu apod.). Rychlost reakce je dána dobou (doba latence), která uběhne od podnětu do zahájení hybné odpovědi kosterními svaly. Ve sportu se vyskytují reakce na jednoduché podněty, kdy sportovec dopředu zná přesnou podobu podnětu (startovní výstřel při startu běhu na 100m) a naopak reakce na výběrové podněty, kdy sportovec očekává jednu z možných variant podoby podnětu (reakce na volný přímý kop ve fotbale, výběr směru pohybu středového blokaře ve volejbale v závislosti na směru letu nahrávky). Brankář očekává míč směřující na branku, ale nezná přesný směr, do jaké části branky míč směřuje. Trénink rychlosti reakce vychází z navozování specifických reakčních situací konkrétní sportovní disciplíny. Pro trénink reakční rychlosti musí být sportovec plně soustředěn na prováděný úkol a nesmí být unaven.

Hlavní zásady rozvoje rychlosti

  • Sportovec musí být dobře naladěn a být vnitřně motivován pro trénink rychlosti.
  • Tréninku rychlosti předchází dobré rozcvičení.
  • Veškerá cvičení musí být prováděná maximální intenzitou.
  • Použitá cvičení musí být technicky dokonale zvládnutá.
  • Rychlostní cvičení zařazovat na začátek tréninkové jednotky.
  • Organismus nesmí být unaven.

Kopie souboru OK Blazepod touch | BODYKING FITNESS

Pody BlazePod lze využít k neobvyklému, avšak vysoce efektivnímu tréninku, který zvýší váš výkon, zrychlí reakce a posune vaše limity za pomocí vizuálních podnětů. Neváhej a navštiv náš eshop, kde můžeš BlazePod zakoupit a posunout tak své limity na novou úroveň.

 

 

Košík

loader
X
X
X
X