Reklamace a servis

Jak můžu reklamovat zboží?

Poskytujeme kvalitní a bezproblémový záruční i pozáruční servis na všechny fitness značky, které máme v nabídce.

Jsme jediným autorizovaným oficiálním servisem pro všechny fitness značky z naší nabídky pro ČR i SK. Reklamaci nám zašlete poštou nebo kurýrem (s průvodním dopisem – popis závady, daňovým dokladem o koupi) na naše servisní středisko. Reklamaci také prosím zadejte do našeho systému Nová reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena standardním způsobem v zákonné lhůtě do 30 dnů.

To vůbec nevadí, jsme jediným autorizovaným oficiálním servisem pro všechny fitness značky z naší nabídky pro ČR i SK. Reklamaci nám zašlete poštou nebo kurýrem (s průvodním dopisem – popis závady, daňovým dokladem o koupi) na naše servisní středisko. Reklamaci také prosím zadejte do našeho systému Nová reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena standardním způsobem v zákonné lhůtě do 30 dnů.

Pokud je zboží zakoupeno od neautorizovaného/neoficiálního prodejce – i takovou reklamaci vyřídíme. Na takové zboží se však vztahuje pouze zákonná záruční lhůta 2 roky. Pokud je zboží zakoupeno zákazníkem s IČ je záruka pouze 1 rok. Jsme jediným autorizovaným oficiálním servisem pro všechny fitness značky z naší nabídky pro ČR i SK. Reklamaci nám zašlete poštou nebo kurýrem (s průvodním dopisem – popis závady, daňovým dokladem o koupi) na naše servisní středisko. Reklamaci také prosím zadejte do našeho systému Nová reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena standardním způsobem v zákonné lhůtě do 30 dnů.

Reklamaci nám zašlete poštou nebo kurýrem (s průvodním dopisem – popis závady, daňovým dokladem o koupi) na naše servisní středisko. Reklamaci také prosím zadejte do našeho systému Nová reklamace. Servisní technik zboží zkontroluje a spojí se Vámi s návrhem řešení a cenovou nabídkou opravy

Reklamace on-line

Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte RMA číslo. Zboží následně zašlete přepravní službou na adresu níže.

01 IMG 3537 | BODYKING FITNESS

Autorizovaný servis

BODYKING FITNESS
Kuehne + Nagel ČR
Průmyslová 1374 (hala B)
253 01 Hostivice
servis@bodyking.cz

Provozní doba

Po-Pá 8:00 – 20:00

Jak probíhá reklamační řízení

zadani reklamace

Zadání reklamace a přidělení reklamačního čísla (RMA)

prijeti a kontrola reklamace

Přijetí zboží, kontrola technikem, oprava v servisu nebo výměna zboží

informovani o stavu reklamace

V průběhu reklamace jste informováni a vždy přesně víte, v jakém stavu je

vyrizeni reklamace

Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů

Otázky a odpovědi

Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty. Poštou nebo kurýrem (s průvodním dopisem) na naše servisní středisko.

Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou nebo kurýrem, nezapomeňte přiložit průvodní dopis a daňový doklad o koupi, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na vás.

Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování zboží. Případně nám zavolejte a technik vám poradí zda je to nutné.

Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme odeslat také.

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní, telefonicky nebo přes kontaktní formulář. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci. Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci.

Stačí nám originál zaslat pošto. Po ověření protokolu vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.

Ano, při zadávání reklamace si můžete stanovit preferovanou možnost řešení reklamace. Její konkrétní vyřešení se však stanovuje dle zákona.

Ne, při reklamování produktu není nutné mít s sebou doklad, pokud byl zakoupen u nás. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či sériové číslo produktu. Pokud byl produkt zakoupen u některého z našich autorizovaných prodejců je nutný.

Co dělat, když?..

Chci vrátit zboží

Výrobek můžete do 14 dní od zakoupení vrátit, stačí vyplnit online formulář a zboží odeslat na naši adresu.

Dorazilo mi poškozené zboží

  • Do 48h od obdržení zásilky kontaktujte na naší zákaznickou linku 774 358 512 nebo zboží v co nejkratší možné době odešlete na adresu našeho Autorizovaného sevisu
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci a zboží odeslat kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství
  • Více informací zde

Košík

loader