Nahlásit poškozenou zásilku
Poškozená zásilka je taková, kde převezmete produkt s porušeným přepravním nebo obalovým materiálem a produkt uvnitř balení je mechanicky poškozený. Popřípadě na obalu není poškození vidět, ale produkt uvnitř poškozený je.
Jak postupovat?
Velmi nás mrzí, pokud došlo k poškození zboží během přepravy.
Tuto situaci s námi můžete řešit dvěma způsoby:
- Zavolat na linku 774 358 512 (která je dostupná Po-Pá 9-18:00) a celou záležitost nám popsat. Připravte si prosím předem fotodokumentaci k poškozenému zboží.
- Vypsat informace do formuláře níže a fotodokumentaci přiložit. Do zprávy napište, co přesně je na produktu mechanicky poškozeno a zda jste nějakým způsobem řešili situaci při převzetí produktu (například sepsáním rozporu při doručení dopravcem). Také zde uveďte, jaký způsob řešení preferujete (například, že chcete produkt doručit znovu).
Nejrychlejším způsobem vyřízení reklamace je však odeslání poškozeného produktu (spolu s prodejním nebo přepravním obalem) na náš autorizovaný servis.
Jak pořídit fotodokumentaci?
Vyfoťte prosím:
– přepravní obal (obal ze všech stran a detailně místo, kde je na obalu vidět poškození)
– výplň uvnitř balení (detailně místo, kde je na výplni vidět poškození)
– značky jako např. křehké, neklopit a jiné štítky
– poškozené zboží ze všech stran, aby byl na fotce vidět celý produkt (detailně pak místo na produktu, kde k poškození došlo)
Co se bude dít dál?
Budeme vás kontaktovat s návrhem řešení. Myslete však prosím na to, že bez popsané fotodokumentace nelze reklamaci řešit. Čím dříve nám tedy dokumentaci poskytnete, tím dříve bude situace vyřešena.