
Košík je prázdný.
Co všechno pro vás můžeme zařídit?
Získejte až dva roky navíc ke standardní záruce! Porouchané zboží zdarma opravíme nebo vyměníme.
Zajistěte si možnost vrátit zakoupené výrobky bez udání důvodu do 60 dnů od nákupu. Už žádné nevhodné dárky.
V případě závady vašeho zařízení nemusíte čekat na vyřízení reklamace. Přijďte si rovnou pro nové zboží.
Nabízíme Vám možnost vrácení zboží nad rámec 14denní zákonné lhůty, ale až do 60 dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Možnost vrácení zboží do 60 dnů.
Uhrazením objednávky se služba automaticky aktivuje a po dobu 60 dnů ji můžete uplatnit. Služba je platná od data doručení.
Produkt nám vraťte na náš centrální sklad Centrální sklad BODYKING FITNESS a peníze dostanete ihned zpět ve formě Dobropisu, který můžete uplatnit na další nákup.
Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Možnost vrátit zboží do 60 dnů“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost BODYKING FITNESS s.r.o., IČ 08173702, DIČ CZ08173702, se sídlem Jindřicha Plachty 596/8, 150 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 314168 jako poskytovatel (dále jen „poskytovatel“) a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.
Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když objednatel spolu s vybraným výrobkům, nabízeným poskytovatelem na jím provozovaných e-shopech, potvrdí v tzv. košíku i službu a poskytovatel mu vystaví fakturu.
Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení výrobku bez udání důvodu do 60 dnů od vytvoření objednávky, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže.
Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:
V případě, že objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít, bude mu vrácena celá cena výrobku formou dobropisu dle bodu 5. těchto podmínek. V případě, že objednatel – podnikatel uplatní službu a požádá o vrácení výrobku ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží poté, co objednavatel uhradí poplatek za znehodnocené zboží stanovený poskytovatelem.
Definice stavů výrobků, jehož se služba týká
Dobré
Špatné
Znehodnocené
V případě, že je objednatelem spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu ust. § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět poskytovateli nejpozději v moment odstoupení.
Objednatel si je vědom toho a souhlasí, že pokud si pořídí jakékoliv zboží s možností odložené splatnosti kupní ceny, kterou poskytovatel nabízí, a zároveň s tímto zboží si zakoupí i tuto službu, tak v případě předčasného ukončení kupní smlouvy na zboží před úplným splacením kupní ceny, není poskytovatel povinen vrátit objednateli kupní cenu za tuto službu. Toto omezení samozřejmě nemá vliv na zákonná práva spotřebitele.
V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku ve formě Dobropisu.
Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 19. 12. 2024, přičemž specifikace této služby je k dispozici jak v sídle společnosti poskytovatele, tak na webových stránkách jím provozovaných e-shopů.
Službu lze zakoupit pouze v den převzetí či před převzetím objednávky.
Ano, ale pouze výrobky, které nejsou v kategorii osobní péče a hygieny (např. holící strojky, epilátory, zubní kartáčky apod.). Ty pak musíte uvést do původního stavu a zabalit do originálního obalu.
Ano, bude nabídnut zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou dobropisu.
Lhůta běží od data doručení, jedná se o 60 kalendářních dní.
Od služby můžete odstoupit do 14 dnů od vyzvednutí.
Reklamaci můžete uplatnit na online na tomto odkazu a následně zboží poslat na servisní středisko přepravní společností.
V případě závady na nic nečekejte a přijďte si rovnou pro nové zboží.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Záruka okamžité výměny.
Uhrazením objednávky se služba aktivuje a můžete ji využít 1x po dobu zákonné záruky.
Podejte reklamaci online přes Reklamační portál a následně zboží odešlete přepravní společností. V případě nepoškozeného zboží vám jej do 48 hodin od doručení vyměníme.
Službou Okamžitá výměna nabízí spol. BODYKING FITNESS s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena okamžitou výměnou.
BODYKING FITNESS s.r.o., IČ 08173702, se sídlem Jindřicha Plachty 596/8, 150 00 Praha 5, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 314168.
je fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro svou osobní potřebu či za účelem podnikání s těmito výrobky či službami.
Službu lze zakoupit pouze v den převzetí či před převzetím objednávky.
Ano, ale pouze výrobky, které nejsou v kategorii osobní péče a hygieny (např. holící strojky, epilátory, zubní kartáčky apod.). Ty pak musíte uvést do původního stavu a zabalit do originálního obalu.
Ano, bude nabídnut zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou dobropisu.
Lhůta běží od data doručení, jedná se o 60 kalendářních dní.
Od služby můžete odstoupit do 14 dnů od vyzvednutí.
Reklamaci můžete uplatnit na online na tomto odkazu a následně zboží poslat na servisní středisko přepravní společností.